Header Top menu
#TMBrecomana la campanya per canviar la mirada ‘Homeless Commons’, d'Arrels Fundació
Fa dos anys, la nostra preocupació era trobar habitatge a preu assequible perquè els preus havien augmentat. El 2017 ens hem estancat i, directament, no hem trobat habitatge. https://t.co/Pw25vep6r8 #ningúdormintalcarrer
— Arrels Fundació (@ArrelsFundacio) 9 de gener de 2018
Hi ha més de 3.000 persones sense llar a la ciutat de Barcelona. Avui unes 870 dormiran al carrer.
Arrels Fundació s'ha marcat una fita: que ningú dormi al carrer. Des del 1987 han acompanyat més de 10.000 persones sense llar en el seu camí cap a l'autonomia oferint-los allotjament, alimentació i atenció social i sanitària.
Durant el 2017, Arrels Fundació ha atès 1.912 persones: un 50% més comparat amb fa cinc anys, amb l'inconvenient de l'augment dels preus de l'habitatge a Barcelona, que dificulta la possibilitat d'accedir a nous pisos.
Per canviar la mirada que té en general la societat vers les persones sense llar han llançat la campanya Homeless Commons: un recull de fotografies protagonitzades per persones que han viscut al carrer i que han cedit la seva imatge per trencar la barrera dels prejudicis cap a les persones sense llar. La col·lecció serveix per crear cartells, felicitacions, publicacions digitals... i s'hi pot col·laborar adquirint-ne una, un paquet o totes.
TMB hi col·labora fent difusió de la campanya.