Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. TMB, Nou Membre de REDI, La Xarxa Empresarial Que Treballa Per La Diversitat i La Inclusió LGBTI
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
10.03.2025
Marta Espinosa

TMB, nou membre de REDI, la xarxa empresarial que treballa per la diversitat i la inclusió LGBTI

Imatge
L'associació aglutina prop de 300 empreses en defensa de la diversitat i la inclusió LGTBI / Foto: Web REDI
L'associació aglutina prop de 300 empreses en defensa de la diversitat i la inclusió LGTBI / Foto: Web REDI
< >L'associació aglutina prop de 300 empreses en defensa de la diversitat i la inclusió LGTBI / Foto: Web REDI

REDI és una xarxa estatal de més de 300 empreses i organitzacions que promouen la no discriminació i la igualtat d’oportunitats a tot arreu, especialment, als espais laborals.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) s’ha incorporat recentment a la Red Empresarial por la Diversidad e Inclusión LGBTI (REDI), una associació que aglutina més de 300 empreses que superen juntes el milió de professionals. REDI és el primer ecosistema d'empreses i professionals a Espanya que treballa per fomentar els entorns laborals segurs i respectuosos amb totes les persones, independentment de la seva identitat, característiques sexuals, expressió de gènere o orientació sexual. 

La iniciativa d’adherir-se a REDI ha comptat amb el suport de Visibles, l’associació de personal de TMB que engloba a membres del col·lectiu LGBTI i que va néixer l’any 2023. Amb aquesta adhesió, la companyia de transport públic reforça l’aposta per promoure la inclusió i garantir la igualtat d’oportunitats. Així, TMB es beneficiarà dels serveis que l’associació REDI ofereix als seus membres, com la possibilitat de realitzar formacions o l’intercanvi d’informació i bones pràctiques en l’àmbit de la diversitat i la inclusió.

REDI va començar a caminar l’any 2015, inspirada per moviments similars a altres països, i es va constituir com a associació el 2018. Des de llavors, més de 300 organitzacions s’han sumat al projecte. Entre elles, hi ha empreses de totes les mides i sectors d’activitat, algunes de tan conegudes com Vueling, Renfe, ADIF, CaixaBank o Inditex, per citar-ne només algunes.

Darrera modificació
10.03.2025
Tema
Societat
  • ConceptesParticipacióRSCInstitucionsAltresTMBAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB crida a fer front a la LGTBI-fòbia al transport públic

  • TMB presenta el protocol de prevenció de l’LGTBI-fòbia a les xarxes de metro i autobús

Contingut relacionat

Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat
Imatge
Maria Isabel López, conductora de bus de TMB, als estudis d'Onda Cero / Foto: TMB

Maria Isabel López, conductora de bus, explica com és el seu dia a dia, a Onda Cero

Societat
Third-party content
Imatge
Reunió del grup IBBG / Foto:  Pep Herrero (TMB)

Barcelona acull la trobada anual del grup IBBG de bus

Societat
Gallery
Exposició fotogràfica en memòria d'Ernest Lluch / Foto:  M. A. Cuartero (TMB)

TMB recorda la figura d’Ernest Lluch amb una exposició fotogràfica al metro

Societat

Últimes notícies

Andana de l'estació Ciutadella / Vila Olímpica de la L4 de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport
Imatge de la darrera edició de la Cursa Jean Bouin el passat 2024 / Foto: Web Cursa Jean Bouin

Línies d’autobusos afectades per l’edició 102 de la cursa Allianz Jean Bouin

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts d’Antonio Orozco al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons