Header Top menu
TMB col·labora amb la campanya 'T'ho estàs perdent' per fer visible l’esport femení
El Consell Audiovisual de Catalunya pretén fomentar l'esport femení als mitjans de comunicació amb la participació de Mireia Belmonte, Alèxia Putellas, Laia Sanz, Maria Vicente i Laia Palau.
La campanya T’ho estàs perdent, del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), ha implicat 86 mitjans de comunicació en el repte de destinar una presència més gran de les dones esportistes als mitjans.
Les protagonistes són la nedadora Mireia Belmonte, la pilot de motos Laia Sanz, la futbolista Alèxia Putellas, la jugadora de bàsquet Laia Palau i l'atleta Maria Vicente. Totes es tapen un ull per reforçar l'eslògan "Si no veus esport femení, t’estàs perdent la meitat de l’espectacle".
Les fites de la iniciativa són avançar cap a la plena igualtat, trencar estereotips i consolidar referents femenins per a infants i joves. TMB, que comparteix el valors que impulsen la campanya, emetrà els anuncis al canal MouTV.
També es podran veure els espots a TV3, Esport3, betevé, La Xarxa, Catalunya Ràdio, les ràdios privades de l'Associació Catalana de Ràdio, diverses ràdios i televisions locals i el Canal FGC.
La campanya del CAC, en què col·laboren la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física del Govern de la Generalitat, l'Institut Català de les Dones (ICD) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), es difondrà amb l'etiqueta #ThoEstàsPerdent.
Podeu consultar en aquest enllaç la nota de premsa del CAC.