Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. Mostra Fotogràfica 'Mou-te Per Les Malalties Inflamatòries Intestinals' Al Metro Diagonal
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.12.2020
Laura Martínez

Mostra fotogràfica 'Mou-te per les malalties inflamatòries intestinals' al metro Diagonal

Imatge
L'exposició "Mou-te per les malalties inflamatòries intestinals" a l'enllaç de metro Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'exposició "Mou-te per les malalties inflamatòries intestinals" a l'enllaç de metro Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >L'exposició "Mou-te per les malalties inflamatòries intestinals" a l'enllaç de metro Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
L'exposició "Mou-te per les malalties inflamatòries intestinals" a l'enllaç de metro Diagonal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

L'acció s'inclou en la campanya impulsada pels treballadors de TMB junt amb ACCU Catalunya per donar visibilitat a les malalties inflamatòries de l'intestí.

Les malalties inflamatòries intestinals (conegudes com a MII) són malalties autoimmunes que afecten l’aparell digestiu i que encara no tenen un tractament definitiu per curar-les. Poden semblar patologies invisibles per a la majoria, però limiten de manera important la vida de les persones que les pateixen.

Per donar-los visibilitat, el passadís d'enllaç de l'estació de metro de Diagonal entre les línies 3 i 5 acull una exposició fotogràfica amb panells explicatius i fotografies de Sonia Sánchez i de Proyecto GESTO. Aquesta és una de les activitats de Mou-te per les malalties inflamatòries intestinals, la causa solidària que impulsa TMB en col·laboració amb ACCU Catalunya per sensibilitzar sobre aquestes patologies, com la malaltia de Crohn i la colitis ulcerosa, i les necessitats dels seus pacients.

Actualment, aquestes patologies afecten més de 3 milions de persones a Europa i 5 milions a tot el món. A Espanya són més de 300.000, de les quals prop de 35.000 viuen a Catalunya. A Catalunya, 1 de cada 200 persones pateix una malaltia inflamatòria intestinal.

Aquesta exposició es podrà veure al metro durant tot el mes de desembre.

Imatge
La mostra vol donar visibilitat a aquestes malalties / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

A Catalunya, 1 de cada 200 persones pateix una malaltia inflamatòria intestinal / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Darrera modificació
29.12.2020
Tema
Societat
  • ConceptesComunicacióRSCInfraestructuraIntercanviadorInstitucionsAltresFundacióTMBLlocsDiagonalAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB inicia una campanya per fer visibles les malalties inflamatòries intestinals

Contingut relacionat

Imatge
La Paula Fernández Ochoa conversa amb l'Adam Martín sobre el suïcidi al metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB posa el focus en els supervivents del suïcidi en una xerrada celebrada al metro

Societat
La formació per salvar vides s'ha fet al vestíbul de l'estació de metro d'Universitat / Foto: TMB

La Fundació TMB i Rescuelife impulsen una jornada de sensibilització en RCP al metro

Societat
Imatge
La directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, rep el Premi Entorn Inclusiu d'Eurofirms Foundation / Foto: Eurofirms

TMB, reconeguda amb el Premi Entorn Inclusiu d’Eurofirms Foundation

Societat
Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat

Últimes notícies

El número 6 es va incorporar al servei del Tramvia Blau el 1937 / Foto: Arxiu TMB

Ajornada la celebració del 125è aniversari del Tramvia Blau pel dol oficial de l’accident ferroviari de Toledo

Empresa
Imatge
Detall de campana de sostre / Foto: Arxiu TMB

Fusta, records i nostàlgia: l'interior del Tramvia Blau al detall

Història
Gallery
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per als dos concerts de Melendi al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Jorge Drexler al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons