Header Top menu
El club d'usuaris JoTMBé supera els 300.000 membres
El club d'usuaris del transport públic JoTMBé ja suma més de 300.000 persones inscrites. Des de la data de creació, el 30 de novembre del 2011, no ha deixat de créixer.
El programa de màrqueting relacional de TMB, que a finals d'any va celebrar el seu quart aniversari, no ha deixat de créixer en avantatges ni de guanyar adeptes. Aquesta setmana ha superat els 300.000 inscrits.
L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada, tenint en compte els seus costums i interessos, expressats en el moment de donar-se d'alta. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic, gràcies al servei TMB Alertes, l'enviament d'alertes via correu electrònic.
A banda de la vocació de servei, el JoTMBé proporciona als seus membres ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat.