Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. Anuncis Per Conscienciar Sobre L'assetjament Que Pateixen Les Dones Al Transport Públic
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.03.2018
Redacció

Anuncis per conscienciar sobre l'assetjament que pateixen les dones al transport públic

Imatge
Cartells per conscienciar sobre la problemàtica de les dones al transport públic / Imatge: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Cartells per conscienciar sobre la problemàtica de les dones al transport públic / Imatge: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Cartells per conscienciar sobre la problemàtica de les dones al transport públic / Imatge: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Cartells per conscienciar sobre la problemàtica de les dones al transport públic / Imatge: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB s'ha adherit a la campanya de la Unió Internacional dels Transports Públics (UITP) de sensibilització sobre la necessitat que els modes de mobilitat col·lectiva siguin segurs per a les dones.

La campanya amb el lema Transport públic per a mi, per a tu, per a tots, s'exhibeix en plafons lluminosos de la xarxa de metro, en l'exterior d'autobusos i en els canals digitals propis de la companyia.

Imatge
Plafons lluminosos a la xarxa de metro per un tranport públic segur i accessible per a tothom / Imatge: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El lema de la campanya és 'Transport públic per a mi, per a tu, per a tots' / Imatge: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Per aconseguir que el transport públic sigui accessible per a tothom i promoure la seguretat, la UITP va llançar una campanya global a les xarxes socials, #PT4ME, i un vídeo del qual ja ens vam fer ressò en un article al nostre portal de notícies.

Darrera modificació
26.03.2018
Tema
Societat
  • ConceptesRSCInstitucionsAltresTMBLlocsBarcelonaAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La UITP crida l'atenció sobre la problemàtica de les dones al transport públic

Contingut relacionat

Imatge
Membres del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona han participat en un taller sobre com viatjar segurs en bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB i la Guàrdia Urbana imparteixen un taller per a gent gran sobre com viatjar segurs en bus

Societat
Imatge
Acte de presentació de la samarreta del 125è aniversari del RCD Espanyol. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L'estació Universitat acull la presentació de la samarreta commemorativa del 125è aniversari del RCD Espanyol

Societat
Imatge
Visita a l'escala de cargol d'Urquinaona. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El primer cap de setmana de portes obertes al metro es tanca amb una afluència massiva de visitants

Societat
Imatge
Un cotxe de la sèrie 300 a la portalada del carrer Sagunt / Foto: Marta Espinosa

El metro, protagonista dels guarniments de carrer a la Festa Major de Sants 2025

Societat

Últimes notícies

L'andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Demà s’obren les inscripcions per a la segona edició de les visites al metro amb motiu del Centenari

Empresa
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 2 de novembre (Barça – Elx)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2025

Transport
Inauguració de l'exposició 100 anys de metro al Palau Robert. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El Palau Robert commemora el centenari del metro de Barcelona acollint l’exposició T-100. Cent anys de metro

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons