Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport Públic Per a La Cavalcada de Reis 2013, Dissabte 5 a La Tarda
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
05.01.2013
Premsa TMB

Transport públic per a la Cavalcada de Reis 2013, dissabte 5 a la tarda

Imatge
Cavalcada de Reis 2013
Cavalcada de Reis 2013
< >Cavalcada de Reis 2013
Cavalcada de Reis 2013

Amb motiu de celebració de la Cavalcada de Reis 2013 a Barcelona, així com d’altres cavalcades i actes similars a diversos barris de la ciutat i municipis de l’àrea metropolitana, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana la utilització del metro en els desplaçaments als llocs on es portaran a terme les diferents activitats programades.

A causa de l’esmentat esdeveniment, es restringirà el trànsit als vehicles privats i hi haurà afectacions en el recorregut de la gran majoria de línies d’autobús, que seran limitades o desviades, entre les 16.00 i les 22.00 hores. És per això que el metro és el transport idoni per facilitar la mobilitat dels ciutadans.

La Cavalcada de Reis 2013 de Barcelona començarà a l'avinguda del Marquès de l'Argentera i continuarà per Via Laietana, plaça d’Urquinaona, Fontanella, plaça de Catalunya, Pelai, plaça Universitat, Sepúlveda, av. Paral·lel, plaça Espanya, av. Reina Maria Cristina i av. Rius i Taulet. Com que el recorregut travessa majoritàriament el centre de la ciutat, es recomana la utilització del metro per accedir-hi.

Reforç del servei de metro

El metro reforçarà amb personal d'atenció al públic, seguretat i neteja les estacions més concorregudes durant la celebració de la Cavalcada, com Ciutadella / Vila Olímpica (L4), Barceloneta (L4), Jaume I (L4), Urquinaona (L1 i L4), Drassanes (L3), Catalunya (L1 i L3), Universitat (L1 i L2), Liceu (L3), Paral·lel (L2 i L3), Sant Antoni (L2), Rocafort (L1), Urgell (L1) i Espanya (L1 i L3).

Recordar que, al ser dissabte, el metro donarà servei ininterromput durant tota la nit.

TMB participa activament, com ja és habitual, en aquest esdeveniment que tanca la campanya nadalenca, aportant personal conductor a les carrosses i dos autobusos de dos pisos del Barcelona Bus Turístic.

  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Cavalcada de Reis 2013
Cavalcada de Reis 2013
Descarrega l’arxiu (7.29 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci
Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci

Últimes notícies

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Pecos al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Nil Moliner al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge "Un viatge immersiu" / Font: TMB

Avui s’obren les inscripcions per a l’exposició immersiva de la història del metro de Barcelona

Empresa
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB

Horaris especials del metro i els autobusos de TMB la vigília de Nadal

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons