Header Top menu
TMB participa per primera vegada amb un estand al Saló Internacional del Còmic de Barcelona
L'espai d'exposició, dedicat a la promoció del transport públic, es podrà visitar de dijous a diumenge al recinte firal de Montjuïc
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) participa per primera vegada al Saló Internacional del Còmic de Barcelona, en aquesta 35a edició, per promocionar l’ús del transport públic entre el sector de població més jove. El saló se celebra del 30 de març al 2 d’abril al recinte de Fira Barcelona Montjuïc.
TMB disposarà d’un estand, ubicat al palau 2.1 del recinte firal, íntegrament decorat amb diferents adaptacions i variants de Karma, protagonista de la campanya de TMB que fomenta el transport públic, el respecte i la convivència entre els usuaris del metro i els autobusos. El personatge Karma, creat pel dibuixant Juan Díaz-Faes, evoca el món del còmic i és el nou prescriptor del bon comportament en el transport públic i també en promociona l’ús.
Imatge de l'adhesiu que es donarà als usuaris que participin al stand / Imatge: TMB
Activitats a l’estand del #BonKarma!
Els visitants de l’estand de TMB podran fer-se fotografies amb Karma al photocall que hi haurà instal·lat allà mateix i compartir les instantànies a les xarxes socials amb l’etiqueta #BonKarma! i seran recompensats amb un adhesiu i un punt de llibre.
Diumenge 2 d’abril, TMB oferirà una activitat exclusiva per als 25 membres del JoTMBé que han resultat guanyadors del concurs previ d’entrades per al Saló Internacional del Còmic. El club organitza una trobada especial amb l’autor del cartell de la 35a edició del saló, l’il·lustrador barceloní Jaime Calderón. Els 25 guanyadors i els seus acompanyants (50 persones en total) tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà el procés creatiu de la imatge del cartell i interactuar amb el seu autor.
A l’estand també hi haurà informació sobre la nova edició del Concurs de Relats Curts Online de TMB, que començarà a principis del mes d’abril. Això a banda de la informació general sobre metro, autobús i transports d’oci i turístics gestionats per TMB i altres activitats culturals.
La participació de TMB al Saló del Còmic és fruit d’un acord amb FICOMIC pel qual l’organització podrà obsequiar els visitants de la fira amb una quantitat limitada de bitllets per fomentar així l’ús del transport públic entre el públic més jove.
- Altres temesCultura i OciConceptesCivismeComunicacióInstitucionsAltresTMBAnys2017