Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Suspensió del Servei del Tramvia Blau del 29 D'agost Al 9 de Setembre, Per Obres Al Carrer
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.08.2016
Premsa TMB

Suspensió del servei del Tramvia Blau del 29 d'agost al 9 de setembre, per obres al carrer

Com a alternatives, TMB recomana utilitzar les línies d'autobús 195 i 196 per fer el trajecte entre les places Kennedy i del Doctor Andreu

Imatge
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
< >Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB

Des de dilluns vinent, 29 d’agost, fins al divendres 9 de setembre (tots dos inclosos), el Tramvia Blau no circularà per causes alienes al servei. El motiu de la suspensió són les obres de soterrament d’una línia de baixa tensió a l’avinguda del Tibidabo que ha programat l’Ajuntament de Barcelona i que comportaran la inutilització temporal de les vies del tramvia, encara que permetran la continuïtat del trànsit rodat.

Per reduir les molèsties als viatgers durant l’afectació, TMB posarà en marxa la línia 195 d’autobús entre la plaça Kennedy i el peu del Funicular, que funcionarà amb el mateix horari i recorregut del Tramvia Blau, tots els dies de 10 a 19.30 hores. La línia 196 (Pl. Kennedy - Bellesguard), amb freqüències de 12-13 minuts, també realitza part del trajecte per l’avinguda Tibidabo i pot servir d’alternativa.

La durada de les obres farà que el Tramvia Blau finalitzi de manera anticipada la temporada d’estiu, en què funciona tots els dies de la setmana. Quan es reprengui el servei, a partir del 10 de setembre, el veterà transport turístic només circularà dissabtes, diumenges i festius, de 10 a 19.30 hores.

El Tramvia Blau, que data del 1901, és l’únic supervivent de l’antiga xarxa de tramvies de Barcelona. Fa un recorregut de 1.276 metres des de l’inici de l’avinguda del Tibidabo fins a la plaça del Doctor Andreu, en què salva un desnivell de 93 metres.  

Tema
Transport
  • ConceptesObresInfraestructuraViesInstitucionsAjuntamentTMBServeiTramvia BlauAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (87.2 KB)
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
Descarrega l’arxiu (187.43 KB)
Media Name: tblau_2016.pdf
Descarrega l’arxiu (87.2 KB)
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
Tramvia Blau / Foto: Arxiu TMB
Descarrega l’arxiu (187.43 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Obres a l'enllaç Catalunya L1 L3. /Foto: TMB

El passadís de connexió entre les línies 1 i 3 a l’estació Catalunya romandrà tancat per obres del 6 de juliol al 6 de setembre

Transport
Tall estació Verdaguer L4. /Foto: TMB

L’estació Verdaguer de l’L4 quedarà fora de servei del 6 de juliol al 30 d’agost per obres d’accessibilitat

Transport
Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport

Últimes notícies

Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Imatge
Obres al metro de Barcelona / Foto: TMB

Viatja de forma interactiva i reviu l’expansió del metro de Barcelona a la segona meitat del segle XX

Història
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons