Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. El Störung Festival baixa la música electrònica al metro de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.04.2012
Premsa TMB

El Störung Festival baixa la música electrònica al metro de Barcelona

Imatge
Storung Festival
Storung Festival
< >Storung Festival
Storung Festival

Aquest dimecres, 18 d’abril, el Störung Festival, el Festival de música electrònica experimental i arts visuals organitzat per la plataforma d’artistes Störung, comença la seva setena edició amb un concert inaugural al vestíbul de l’estació de metro d’Universitat (L2).

Concretament, els usuaris que s’apropin a aquesta estació, a les 19 hores, podran escoltar l’actuació en directe de l’artista sonor Asfàrico, que crearà un entorn sonor immersiu d’un món subaquàtic fantàstic amb el seu espectacle Hydrophonia Field Diffusion.

Alguns dels espectaculars enregistraments sonors que s’escoltaran en aquest concert han estats proporcionats per diferents artistes referents de l’art sonor i científics d’arreu del món.

Störung, às una plataforma multidisciplinària d’artistes que desenvolupen entorns audiovisuals basats en el minimalisme electrònic i l’ experimentació fent servir noves tendències tecnològiques i musicals. L'objectiu del festival às promoure propostes creatives de l’àmbit electrònic, que permetin al públic gaudir d'aquestes tendències musicals i artístiques.

Actuacions d'artistes destacats

Aquest any durant els quatre dies del festival, La Farinera del Clot acollirà les actuacions de destacats artistes nacionals i internacionals de l'escena electrònica i experimental com Vainqueur, un dels pares del so dub-techno de Berlín dels noranta; Francisco López, referència mundial del art sonor amb màs de 30 anys de experiència; Pink Twins, duet audiovisual de Helsinki que desenvolupa les seves pròpies aplicacions de software; Netherworld, músic responsable del segell d’ambient Glacial Movements; Zimoun, artista suís especialista en escultures sonores, etc.

A màs, aquesta edició inclou conferències i grups de treball audiovisuals com, per exemple, el que impartirà Claudio Sinatti, un dels màxims exponents italians de les arts visuals.

Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsAltresTMBLlocsUniversitatAnys2012
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Storung Festival
Storung Festival
Descarrega l’arxiu (14.9 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
La mostra 'La petita història del metro' es pot veure a l'Espai Mercè Sala / Foto: TMB

"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala

Cultura i Oci
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Santana al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la proposta ARS GRÀCIA

Una instal·lació interactiva sonora i visual millorarà l’experiència de viatge al passadís del metro de Passeig de Gràcia

Transport
Imatge
Projecte vestíbul Glòries i DHub / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
Presentació de la 'Crònica d'un viatge'

TMB presenta un nou espai digital per navegar al llarg dels 100 anys de la xarxa de metro

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons