Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. El Störung Festival Baixa La Música Electrònica Al Metro de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.04.2012
Premsa TMB

El Störung Festival baixa la música electrònica al metro de Barcelona

Imatge
Storung Festival
Storung Festival
< >Storung Festival
Storung Festival

Aquest dimecres, 18 d’abril, el Störung Festival, el Festival de música electrònica experimental i arts visuals organitzat per la plataforma d’artistes Störung, comença la seva setena edició amb un concert inaugural al vestíbul de l’estació de metro d’Universitat (L2).

Concretament, els usuaris que s’apropin a aquesta estació, a les 19 hores, podran escoltar l’actuació en directe de l’artista sonor Asfàrico, que crearà un entorn sonor immersiu d’un món subaquàtic fantàstic amb el seu espectacle Hydrophonia Field Diffusion.

Alguns dels espectaculars enregistraments sonors que s’escoltaran en aquest concert han estats proporcionats per diferents artistes referents de l’art sonor i científics d’arreu del món.

Störung, às una plataforma multidisciplinària d’artistes que desenvolupen entorns audiovisuals basats en el minimalisme electrònic i l’ experimentació fent servir noves tendències tecnològiques i musicals. L'objectiu del festival às promoure propostes creatives de l’àmbit electrònic, que permetin al públic gaudir d'aquestes tendències musicals i artístiques.

Actuacions d'artistes destacats

Aquest any durant els quatre dies del festival, La Farinera del Clot acollirà les actuacions de destacats artistes nacionals i internacionals de l'escena electrònica i experimental com Vainqueur, un dels pares del so dub-techno de Berlín dels noranta; Francisco López, referència mundial del art sonor amb màs de 30 anys de experiència; Pink Twins, duet audiovisual de Helsinki que desenvolupa les seves pròpies aplicacions de software; Netherworld, músic responsable del segell d’ambient Glacial Movements; Zimoun, artista suís especialista en escultures sonores, etc.

A màs, aquesta edició inclou conferències i grups de treball audiovisuals com, per exemple, el que impartirà Claudio Sinatti, un dels màxims exponents italians de les arts visuals.

Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsAltresTMBLlocsUniversitatAnys2012
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Storung Festival
Storung Festival
Descarrega l’arxiu (14.9 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Visual de la campanya del 19è Concurs de Relats Curts de TMB / Imatge: TMB

Comença el 19è Concurs de Relats Curts de TMB

Cultura i Oci
Imatge de la jornada de l'exposició de trens restaurats / Font: Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats tanca amb gairebé 93.000 visitants

Cultura i Oci
Imatge
Imatges de la Cavalcada 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Els busos de TMB, presents en la Cavalcada de Reis

Cultura i Oci
Gallery
Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci

Últimes notícies

Un treballador de la neteja del metro. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB invertirà 200 milions d’euros en el servei de la neteja de la xarxa de metro en els propers 5 anys

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al 49 Trial Indoor i Women’s Trophy Indoor al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Ars Gràcia present a l'ISE. /Foto: TMB

TMB mostra la iniciativa ARS GRACIA a l'ISE

Transport
Imatge
El nou rètol de l'estació Congrés / Indians de l'L5 ja llueix a l'accés del carrer Matanza / Foto: Ajuntament de Barcelona

L’estació de metro Congrés de la línia 5 passa a dir-se Congrés / Indians

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons