Header Top menu
S'han presentat més de 2.400 narracions a la 6a edició del Concurs de Relats Curts Online
En l’última edició del Concurs de Relats Curts Online, que TMB organitza des de fa 6 anys amb motiu de la diada de Sant Jordi, s'hi han presentat 2.476 narracions, històries que han llegit 60.067 usuaris, un 119% més que durant el 2011. Aquest concurs que ha estat obert a tothom durant tot un mes, des del 26 de març al 26 d’abril, és una fórmula original i participativa perquè els ciutadans de Barcelona i l'àrea metropolitana s'exercitin en l'escriptura i la lectura.
En aquesta sisena edició del concurs, el web ha registrat 96.394 visites, un 57% més respecte l’any passat i hi ha hagut un 10% més de participants únics que en l’anterior edició (1.717 participants). Les narracions havien de tractar algun fet o alguna història relacionada amb el transport públic com a eix o com a escenari, i s'han d'enviar per internet, des del lloc web creat especialment per al concurs.
Com l'any passat aquesta iniciativa es fa amb la col·laboració del Grupo Planeta i el Grup 62, a través dels segells editorials Booket i labutxaca, i forma part de TMB Cultura, el projecte cultural de TMB que estableix vincles entre els ciutadans i les associacions culturals de Barcelona i l’àrea metropolitana.
Entrega de premis i jurat del concurs
Un jurat presidit per Care Santos, escriptora que ha tocat múltiples gèneres literaris i que ha publicat la seva última novel·la titulada Habitaciones cerradas, triarà els relats finalistes de les diferents categories, amb un primer premi i dues mencions especials per a cada categoria. Els guanyadors s'emportaran un iPad 2, un lector de llibres digitals Kindle, i lots de llibres electrònics i impresos.
Els noms de les persones escollides de les diferents modalitats del concurs es donaran a conèixer a finals del mes de maig en un acte de lliurament de premis. Tots els relats presentats es poden seguir llegint fins a finals de maig al web relatscurts.tmb.cat, en què més endavant també es podran consultar els guanyadors de les diferents categories del concurs.
A més, aquest any tots els participants del concurs han passat a formar part del club JoTMBé, el nou canal de màrqueting relacional de TMB, en què es pot gaudir de descomptes i promocions exclusius, entre d’altres avantatges com disposar d’informació relacionada amb els canvis a les línies de bus i descobrir plans pel cap de setmana, activitats i d’altres propostes.