Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Serveis mínims per a les aturades parcials a Autobusos del 19 al 23 de novembre
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
26.11.2012
Premsa TMB

Serveis mínims per a les aturades parcials a Autobusos del 19 al 23 de novembre

Imatge
Alteracions bus
Alteracions bus
< >Alteracions bus
Alteracions bus

Amb motiu de la convocatòria d'aturades intermitents per part d'alguns sindicats d'Autobusos de TMB, sense el suport del comitè d'empresa, del 19 al 23 de novembre, el Departament d’Empresa i Ocupació ha ordenat que es mantinguin serveis mínims a les línies que cobreixen zones sense transport alternatiu.

La convocatòria és de dues hores d'aturada per torn, dos dels quals afecten el servei, de 9 a 11 h al matí i de 19.30 a 21.30 h, els dies 19, 20, 21 i 22 de novembre, mentre que el dia 23 la convocatòria és de sis hores d'aturada, de 10 a 16 h.

Pel fet de coincidir les aturades amb les hores vall, els dies 19, 20, 21 i 22 de la setmana vinent el servei de bus funcionarà de la manera següent:

· Fins a les 9 h, servei normal.
· De 9 a 11 h, serveis mínims del 33% a les línies 9, 11, 21, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 150, 157 i D20. A més, ha de circular un cotxe en cada línia de Bus del Barri. A partir de les 9 els conductors que segueixin la vaga i no tinguin assignats serveis mínims retiraran el cotxe un cop arribin al terminal.
· D'11 a 19.30 h, servei normal, amb reincorporació progressiva dels conductors que hagin seguit l'aturada.
· De 19.30 a 21.30 h, serveis mínims del 33% a les línies 9, 11, 21, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 150, 157 i D20. A més, ha de circular un cotxe en cada línia de Bus del Barri. A partir de les 19.30 els conductors que segueixin la vaga i no tinguin assignats serveis mínims retiraran el cotxe un cop arribin al terminal.
· De 21.30 h fins al final, servei normal a les línies que continuïn funcionant en aquest horari.

El dia 23, divendres, l’aturada és de 10 a 16 h, també en hora vall. Per això la previsió és:

· Fins a les 10 h, servei normal.
· De 10 a 16 h, serveis mínims del 33% a les línies 9, 11, 21, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 150, 157 i D20. A més, ha de circular un cotxe en cada línia de Bus del Barri.
·De 16 h fins al final, servei normal, un cop reincorporats els conductors que hagin seguit la vaga.
 
Metro
D’altra banda, el comitè d’empresa de Metro ha convocat aturades parcials el dia 23, de 6 a 9 h i de 17.30 a 20.30 h, per a la qual encara no es coneixen els serveis mínims.

TMB lamenta aquesta nova sèrie d'aturades, que es plantegen com a resposta a una disposició del govern central que afecta tot el sector públic i que és d'obligada aplicació. L'empresa ha proposat mesures per minimitzar l’efecte d'aquesta normativa, garantint que no hi hagi pèrdua real del poder adquisitiu dels treballadors, una sortida que compta amb el suport de tres sindicats i del 55% de la plantilla d'Autobusos. La direcció continua disposada a arribar a acords amb els altres sindicats d'Autobusos i de Metro, per aconseguir que tots els treballadors es beneficiïn d'aquesta opció.

  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Alteracions bus
Alteracions bus
Descarrega l’arxiu (5.39 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge mural rotonda del transport / Foto: Pep Herrero (TMB)

‘La rotonda dels transports’ de Plaça Catalunya s’ha restaurat pel centenari del metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert dels Guns N’ Roses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Erreway al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
La Susana Álvarez (esquerra) i l'Ana Ferrer (dreta), en un moment de l'entrevista en una sala de la seu de TMB a Sagrera / Foto: TMB

Dues empleades de metro, protagonistes al programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio

En xarxa
Third-party content
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB reforçarà les línies de bus V29 i D20 durant l’estiu al tram de les platges

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons