Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Segona aturada de tres hores al metro, amb serveis mínims del 50%
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.11.2012
Premsa TMB

Segona aturada de tres hores al metro, amb serveis mínims del 50%

Imatge
Serveis mínims a metro i bus
Serveis mínims a metro i bus
< >Serveis mínims a metro i bus
Serveis mínims a metro i bus

A aquesta hora ha començat la segona tanda de tres hores (de 17.30 a 20.30 h) de la vaga parcial convocada per avui al metro de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que està funcionat amb l'oferta marcada a l'ordre de serveis mínims, un 50% de l'habitual, sense incidències.

Així, a la xarxa de metro circula ara mateix un de cada dos trens, cosa que suposa uns intervals d'entre els 6 i els 9 minuts, segons les línies. Es recomana, per tant, preveure més temps per als desplaçaments i seguir les indicacions que donin la megafonia, les pantalles i el personal de la xarxa.

Al matí l'aturada de tres hores, de 6 a 9 h, s'ha desenvolupat sense alteracions. Els trens han circulat més plens de l'habitual i com a mesura suplementària s'ha regulat de manera intermitent els fluxos de passatge als vestíbuls dels punts d'intercanvi de La Sagrera i Sagrada Família, per evitar una ocupació excessiva de les andanes

Segona aturada de metro de 17.30 a 20.30 h

Avui també hi hagut una aturada parcial d'autobusos de TMB, de 10 a 16 h, en què s'han respectat els serveis mínims fixats, del 33% en 12 línies i un cotxe en cada línia de Bus del Barri. També han circulat autobusos en altres línies, perquè hi ha hagut un sector de conductors que no han secundat la vaga.

Aquestes aturades s'han convocat com a resposta a una disposició del govern central que afecta tot el sector públic i que és d'obligada aplicació. TMB ha proposat mesures per minimitzar l’efecte d'aquesta normativa, garantint que no hi hagi pèrdua real del poder adquisitiu dels treballadors, una sortida que compta amb el suport de tres sindicats i del 55% de la plantilla d'Autobusos. La direcció continua disposada a arribar a acords amb els altres sindicats d'Autobusos i de Metro, per aconseguir que tots els treballadors es beneficiïn d'aquesta opció.

  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Serveis mínims a metro i bus
Serveis mínims a metro i bus
Descarrega l’arxiu (6.5 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Cultura i Oci
Imatge
Scaramouche baixa al Metro. Catalunya. 2017. Herero. AFTMB 600x400

La xarxa de metro, 100 anys d'històries i de cultura itinerant

Cultura i Oci
El piano de paret porta des del mes de març instal·lat a l'estació de Diagonal, ara es quedarà de forma permanent al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El metro de Barcelona tindrà de forma permanent un piano a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Post Malone a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport
Presentació de la campanya. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB posa en marxa una iniciativa per prevenir els suïcidis a les estacions de la xarxa de metro

Transport
Imatge
Imatge AMBici / Foto: TMB

L’AMBici tindrà un abonament gratuït de 3 dies

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons