Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Línies d'autobusos afectades per la Marató de Barcelona i la Volta Ciclista a Catalunya
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.03.2012
Premsa TMB

Línies d'autobusos afectades per la Marató de Barcelona i la Volta Ciclista a Catalunya

Imatge
Logotip Marató Barcelona 2012
Logotip Marató Barcelona 2012
< >Logotip Marató Barcelona 2012
Logotip Marató Barcelona 2012

Amb motiu de la celebració de la 34a edició de la Zurich Marató de Barcelona i la 92a Volta Ciclista a Catalunya, que tindran lloc diumenge, 25 de març, i de la Cursa Breakfast Run, que se celebrarà el dissabte, 24 de març, diverses línies d’autobús podrien veure alterat o limitat el seu recorregut. Per aquesta raó, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del metro durant aquestes hores i en aquells desplaçaments a l’entorn dels llocs per on transcorreran les competicions.

La Marató, que diumenge afectarà tot el trànsit de superfície per on es desenvolupi entre les 7.30 i les 15.00 hores aproximadament, sortirà de l’avinguda Maria Cristina i tindrà un recorregut que passarà per la majoria dels llocs més emblemàtics de la capital catalana: plaça Espanya, passeig de Gràcia, Diagonal, Arc de Triomf, Sagrada Família, Torre Agbar, Fòrum, el Port Olímpic, Les Rambles i plaça Catalunya, entre molts d’altres.

TMB adoptarà les mesures necessàries per desviar els vehicles de les línies en funció dels llocs per on vagi passant la Marató. A més, s’ha establert un pla d’informació puntual en els autobusos afectats per tal que els usuaris coneguin els motius i la situació dels serveis. No obstant, i per a més fiabilitat en els desplaçaments, s’aconsella la utilització del metro.

Per a més informació, recomanem que consulteu el lloc web de la Marató i la pàgina web ciutadana de la Marató, on trobareu tota la informació necessària sobre la competició així com de les afectacions de trànsit i el transport públic per accedir als diferents punts de la cursa.
 
Volta Ciclista a Catalunya

Amb motiu de la disputa de la setena i última etapa de la 92a Volta Ciclista a Catalunya, diumenge 25 de març al matí i al migdia, entre Badalona i el barri de Sarrià de Barcelona, diverses línies d’autobús es podrien veure afectades, en forma de desviaments o limitacions de recorregut, entre les 9 del matí i les 5 de la tarda. Per aquesta raó, TMB també recomana la utilització del metro en els desplaçaments a l’entorn dels llocs per on transcorrerà la competició.

Per a més informació, es pot consultar la web de l’organització de la Volta Ciclista a Catalunya, on es descriu el recorregut detallat i l’horari estimat de pas dels participants a la cursa per cada punt.
 

Cursa Breakfast Run

La Cursa Breakfast Run del dissabte, 24 de març, també afectarà tot el trànsit de superfície per on es desenvolupi entre les 9.30 i les 11.00 hores aproximadament i afectarà a les línies 13, 55, 125 i 193 de bus de TMB. El recorregut de la prova esportiva rememorarà els últims quilòmetres de la Marató dels Jocs Olímpics de Barcelona ’92 i transcorrerà pels indrets més emblemàtics de la muntanya de Montjuïc.

Amb motiu d’aquests dos esdeveniments, l’avinguda Maria Cristina quedarà tancada de les 15 hores del dissabte 24 de març, a les 17 hores del diumenge 25 de març i l’avinguda Rius i Taulet des de les 7 hores a les 16 hores del diumenge.

  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Logotip Marató Barcelona 2012
Logotip Marató Barcelona 2012
Descarrega l’arxiu (6.48 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
La mostra 'La petita història del metro' es pot veure a l'Espai Mercè Sala / Foto: TMB

"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala

Cultura i Oci
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci

Últimes notícies

Un moment de la visita d'obres d'avui / Font:  M. A. Cuartero (TMB)

Les obres de la línia 4 de metro avancen al ritme previst i ja superen el 60% d’execució

Transport
Línia 2 de metro. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB licita els 39 trens nous que permetran augmentar la capacitat i la freqüència del metro de Barcelona

Empresa
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Kendrick Lamar i SZA a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

L’AMBici amplia el seu horari fins a les 2 de la matinada a partir de l’1 d’agost

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons