Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Les Línies 30, 43 i 78 D'autobusos Passen a Circular Pel C/ Nicaragua En Sentit Ascendent
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.07.2012
Premsa TMB

Les línies 30, 43 i 78 d'autobusos passen a circular pel c/ Nicaragua en sentit ascendent

Imatge
Logo nova xarxa de bus
Logo nova xarxa de bus
< >Logo nova xarxa de bus
Logo nova xarxa de bus

Les línies d'autobusos 30, 43 i 78 de TMB deixaran de circular demà pel carrer de l'Equador en sentit ascendent i passaran a fer-ho pel carrer paral·lel de Nicaragua, com a conseqüència d'una reordenació del trànsit en aquest sector del districte de les Corts que forma part dels preparatius per a la posada en servei de la línia V7 de la nova xarxa de bus.

Des de demà al matí, doncs, s'anul·len les dues parades dels autobusos 30, 43 i 78 que hi ha al carrer de l'Equador i es traslladen al carrer de Nicaragua, la primera a l'altura dels Jardins de Màlaga i la segona abans de la cruïlla amb el carrer del Montnegre. A partir d'aquest punt, la línia 43 continuarà amunt fins a la Travessera de les Corts mentre que les línies 30 i 78 giraran a la dreta per incorporar-se al recorregut propi pel carrer d'Entença.

La reordenació del trànsit tà per objectiu dissenyar un itinerari com màs recte i curt millor entre la plaça d'Espanya i Sarrià, per a la futura línia vertical V7, perquè es redueixi el temps de viatge i millori la regularitat. Fent el recorregut ascendent per Nicaragua, Constança, Caravel·la la Niña, Sant Joan Bosco i Vergós, entre altres mesures, la nova línia escurçarà 1.500 metres el recorregut total en comparació amb l'actual línia 30, que serà substituïda per la V7. En un tajecte complet d'anada o tornada, l'estalvi estimat serà de 14,7 minuts.

Tema
Transport
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Logo nova xarxa de bus
Logo nova xarxa de bus
Descarrega l’arxiu (11.41 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport
Les obres a la L5 han permés renovar integralment 5 km de via / Foto: TMB

El metro farà aquest estiu obres de millora a quatre punts de la xarxa que comportaran afectacions parcials al servei

Transport
Un moment del simulacre amb evacuació frontal del passatge / Font: TMB

TMB posa a prova els protocols de seguretat a metro amb un simulacre d’apagada total d’energia i evacuació integral

Transport
Imatge d'una edició anterior del festival / Foto: Web Primavera Sound

TMB reforça el transport públic per al festival Primavera Sound 2026

Transport

Últimes notícies

Imatge
Accés Pelai-Ronda de l’estació d’Universitat, 1940. Fotografia de Puig Farran. Font: Arxiu Fundació TMB

El centenari del Metro Transversal en imatges

Història
Gallery
Imatge
Logotip del Metro Transversal / Arxiu TMB

El Transversal, un metro centenari

Empresa
La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat
Visual de la segona fase de la campanya 'Posa't a la meva pell, no al meu lloc' de TMB i l'IMPD / Imatge: TMB

TMB i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat impulsen una nova campanya sobre l’ús correcte dels espais reservats al transport públic

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons