Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. L'art contemporani emergent de la Fira Swab repeteix al metro de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.05.2012
Premsa TMB

L'art contemporani emergent de la Fira Swab repeteix al metro de Barcelona

Imatge
Logotip del Swab Festival
Logotip del Swab Festival
< >Logotip del Swab Festival

En el marc de la 5a edició de la Fira d’Art Contemporani de Barcelona Swab, que tindrà lloc del 23 al 26 de maig a la Fira de Barcelona, TMB, Swab i Kognitif han convidat algunes de les més prestigioses escoles d’art de la Ciutat Comtal a presentar, entre els dies 16 i 27 de maig, una obra artística en algunes de les estacions més rellevants del metro.

La iniciativa s’anomena Swab Stairs i forma part del programa Swab Off i del projecte cultural de TMB, TMB Cultura. Els objectius són vincular el món acadèmic en la transformació creativa del paisatge, assegurar la presència de Swab a la ciutat i oferir als estudiants la possibilitat d’exhibir les seves creacions davant la mirada dels usuaris que es desplacen diàriament en metro.

Concretament, hi han participat els alumnes de cinc escoles d’art i disseny (IED, IDEP, La Llotja, ESDI i l’Elisava), que intervindran en escales del metro de Barcelona. Es tracta de reproduccions sobre vinil que estaran instal·lades a les escales d’accés de les estacions de metro de Passeig de Gràcia (L2), Catalunya (L1) i Liceu (L3).

Els projectes escollits són Camaleón, de Leyre Garatea (IED); Humans are here, de Marc Valls Pla i Marc Álvarez Cortés (ESDI); El gigante dormido, de Montse Galbany (Elisava); Caputxeta, d’Alexandra Martí, i En estos días, Elke Bauer (IDEP).

Les obres reflexionen sobre el concepte del canvi, la actitud dels humans cap als animals, les presses i la impaciència de l’estrès diari i la crisi que viu el món sencer.

Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsAltresTMBAnys2012
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Logotip del Swab Festival
Descarrega l’arxiu (17.9 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
La mostra 'La petita història del metro' es pot veure a l'Espai Mercè Sala / Foto: TMB

"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala

Cultura i Oci
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci

Últimes notícies

A la dreta de la imatge, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, rep el distintiu Queer Destinations Committed que entrega el CEO de Queer Destinations, Edgar Weggelaar / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El telefèric de Montjuïc rep el distintiu ‘Queer Destinations Committed’

Empresa
Imatge
El carrer Sagunt es transformarà en la Línia 1 del metro a la Festa Major de Sants 2025 / Foto: web Sants 3 Ràdio

Un carrer homenatjarà el Centenari de Metro a la Festa Major de Sants

Societat
Third-party content
Imatge
Un grup de visitants escolta les explicacions del supervisor, amb el Centre de Control de Metro, de fons / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obrim el metro: primers visitants a les jornades de portes obertes del Centenari

Empresa
L'andana de Liceu amb la decoració temàtica (any 2008) / Foto Arxiu TMB

Tancament temporal de dos dels accessos de l'estació de Liceu per les obres de restitució dels pinacles

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons