Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Les imatges més impactants del "DOCfield15" en la nova exposició de l'Espai Mercè Sala
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.06.2015
Premsa TMB

Les imatges més impactants del "DOCfield15" en la nova exposició de l'Espai Mercè Sala

Imatge
Imatge Espai Mercè Sala
Imatge Espai Mercè Sala
< >Imatge Espai Mercè Sala
Imatge Espai Mercè Sala

A partir d’avui l’Espai Mercè Sala, la sala d’exposicions al metro de TMB, acull la exposició “The Heart of the Matter”, un festival en xarxa que recull la selecció de les fotografies més emblemàtiques dels projectes participants en l'edició d'enguany del Festival de Fotografia Documental de Barcelona “DOCfield >15”. Es tracta d’una iniciativa col·lectiva liderada per la Fundació Photographic Social Vision, que reconeix el valor social de la fotografia documental i el fotoperiodisme.

Entre el 14 de maig i el 10 de juliol, els 40 espais acollidors de les diverses exposicions del programa del festival, entre els que es troba l'Espai Mercè Sala, es convertiran en una finestra oberta al món i permetran descobrir gratuïtament projectes fotogràfics estimulants i majoritàriament inèdits.

Aquest any la directora artística del festival és la experta internacional en fotografia Jessica Murray i la seva proposta, que utilitza el tema “The Heart of the Matter” (El quid de la qüestió), convida l'usuari a anar a l’essencial en la forma en què mirem el món a través de la fotografia documental. La combinació d'una imatge eficaç i d'una història ben explicada són la fórmula més fàcil de salvar la distància entre dues persones.

Amb aquesta premissa, “The Heart of the Matter” explora diferents mètodes de narrativa visual mentre aborda temàtiques emblemàtiques del nostre temps, com el conflicte, la corrupció, el capitalisme global, el declivi econòmic, la migració, la identitat de la cultura, l'autodeterminació o la lluita. Les obres exposades trenquen estereotips, qüestionen l’estatus quo i desafien allò que és considerat habitual.

L’exposició es podrà veure a l’Espai Mercè Sala, situat al passadís de connexió entre els dos vestíbuls de la línia 5 de l’estació de Diagonal, de dilluns a divendres entre les 10 i les 20.30 hores, fins al 10 de juny. L’entrada és gratuïta.

Imatges de gran format a les estacions

Per tal d’apropar encara més la interessant mostra als usuaris, algunes estacions de metro lluiran a partir de la setmana vinent diferents reproduccions sobre vinil de grans dimensions d’algunes de les instantànies del festival. Concretament, les imatges de gran format estaran col·locades en estacions i vestíbuls de diverses estacions de metro, a la línia 1 (Espanya i Universitat), a la línia 2 (Universitat i Paral·lel), a la línia 3 (Paral·lel, Drassanes i Diagonal), a la línia 4 (Bogatell, Poblenou i Llacuna) i també a la línia 5 (Diagonal i La Sagrera).

Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsTMBLlocsEspai Mercè SalaAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Imatge Espai Mercè Sala
Imatge Espai Mercè Sala
Descarrega l’arxiu (200.08 KB)
Imatge Espai Mercè Sala
Imatge Espai Mercè Sala
Descarrega l’arxiu (200.08 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Els alumnes de 2n A de Primària de l'escola Auró, en un moment de la formació de TMB Educa / Foto: TMB

El programa TMB Educa presenta la seva primera activitat virtual

Cultura i Oci
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci
Imatge mural rotonda del transport / Foto: Pep Herrero (TMB)

‘La rotonda dels transports’ de Plaça Catalunya s’ha restaurat pel centenari del metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci

Últimes notícies

Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons