Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Entrada En Vigor de Les Tarifes 2017 del Transport Públic de La Regió Metropolitana de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.12.2016
Premsa TMB

Entrada en vigor de les tarifes 2017 del transport públic de la regió metropolitana de Barcelona

Els títols integrats mantenen els preus actuals, la T-12 amplia cobertura fins als 16 anys i es crea la T-Episodi ambiental

Imatge
Distribuïdores de títols en una estació de metro
Distribuïdores de títols en una estació de metro
< >Distribuïdores de títols en una estació de metro
Distribuïdores de títols en una estació de metro

El proper diumenge, 1 de gener, entren en vigor les tarifes del sistema integrat aprovades pel consell d’administració de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) el 14 de desembre passat que són aplicables als serveis regulars de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Tots els títols de la zona 1 —on opera TMB— mantenen els preus actuals. Com a novetats, la T-12 allarga la cobertura fins als 16 anys i s’anomenarà T-16, i també es crea un títol integrat especial per als dies d’elevada contaminació atmosfèrica, la T-Episodi ambiental.   

Les targetes T-10, T-50/30, T-70/30, T-Mes, T-Dia i T-4 adquirides l’any 2016 es podran utilitzar fins al 28 de febrer del 2017, i les targetes T-Trimestre, T-Jove i T-70/90 adquirides l’any 2016 es podran utilitzar fins al 31 de març del 2017.

Pel que fa a la T-4 (targeta multiviatge de tarifa reduïda per a pensionistes), l’Àrea Metropolitana de Barcelona ha decidit mantenir invariable el seu preu de 3,90 euros.

D’altra banda, demà, 31 de desembre, és l´últim dia en què es poden utilitzar els bitllets senzills gratuïts de 2 viatges que es van distribuir amb motiu de la inauguració el febrer passat de la línia 9 Sud de metro.

Tema
Transport
  • ConceptesTarifesTicketingInstitucionsAMBATMTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Media Name: titols_2016_1.pdf
Descarrega l’arxiu (86.62 KB)
Distribuïdores de títols en una estació de metro
Distribuïdores de títols en una estació de metro
Descarrega l’arxiu (358.66 KB)
Media Name: titols_2016_1.pdf
Descarrega l’arxiu (86.62 KB)
Distribuïdores de títols en una estació de metro
Distribuïdores de títols en una estació de metro
Descarrega l’arxiu (358.66 KB)

També et pot interessar...

  • L’ATM valida les tarifes per al 2017 i l’increment de la política social i ambiental

  • Les tarifes del transport públic continuaran congelades el 2017

Contingut relacionat

Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport
Les obres a la L5 han permés renovar integralment 5 km de via / Foto: TMB

El metro farà aquest estiu obres de millora a quatre punts de la xarxa que comportaran afectacions parcials al servei

Transport

Últimes notícies

Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Joaquim Balsera, director de negocis corporatius, internacional i màrqueting de TMB, designat nou Secretari General d'ALAMYS / Foto: ALAMYS

Joaquim Balsera, nou secretari general de la ‘Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneos (ALAMYS)’

Empresa
Imatge
El CEO de TMB al 31è Comités Técnicos de ALAMYS

TMB presenta l'estudi sobre el retorn econòmic, social i mediambiental de la seva activitat al fòrum d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Accés Pelai-Ronda de l’estació d’Universitat, 1940. Fotografia de Puig Farran. Font: Arxiu Fundació TMB

El centenari del Metro Transversal en imatges

Història
Gallery

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons