Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. El Barcelona Bus Turístic de Nit Comença Divendres La Novena Temporada
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
04.06.2015
Premsa TMB

El Barcelona Bus Turístic de Nit comença divendres la novena temporada

Imatge
Imatge del Barcelona Bus Turístic Nit
Imatge del Barcelona Bus Turístic Nit
< >Imatge del Barcelona Bus Turístic Nit

El Barcelona Bus Turístic, operat per Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en associació amb Turisme de Barcelona, ofereix des d’aquesta setmana, per novè any consecutiu, un itinerari nocturn pels llocs més emblemàtics de la ciutat.

Des de divendres, 5 de juny, i fins a mig setembre, es posa en marxa aquest servei que permet descobrir les nits d’estiu de la Ciutat Comtal amb la llum i el color dels monuments més característics, i conèixer els principals punts d’interès històrics, culturals i artístics de Barcelona des d’una perspectiva insòlita, des del pis superior descobert d’un autobús turístic.

Aquest passeig nocturn únic inclou una parada a la Font Màgica de Montjuïc per assistir a l’espectacle de música i llum. Altres punts d’interès són la plaça de Catalunya, el barri gòtic, la Pedrera, la Casa Batlló, la Torre Agbar, el Teatre Nacional de Catalunya, l’Hospital de Sant Pau, la Sagrada Família, el passeig de Colom, el Poble Espanyol i la plaça d’Espanya. A més, dalt del bus hi ha un informador que comenta, en diferents idiomes, tot el recorregut per treure el màxim partit a la visita.

Barcelona és una de les poques capitals europees que disposa d'un servei de transport turístic nocturn. L'any passat, en els quatre mesos de la temporada d'estiu, en van gaudir 7.647 persones.

A la venda al BcnShop

El servei Barcelona Bus Turístic de Nit es pot contractar per internet des del BcnShop, el portal on-line de Turisme de Barcelona. Només cal entrar al lloc web, on es detallen les característiques d’aquest tour nocturn, i comprar el tiquet. I també és a la venda a les oficines d’informació turística i atenció al visitant de Barcelona Turisme.

Les sortides es fan a les 21.30 els divendres, dissabtes i diumenges, des de la parada del Barcelona Bus Turístic de la plaça de Catalunya (davant d’El Corte Inglés). La durada d’aquesta ruta nocturna às aproximadament de dues hores i mitja. L’aforament às limitat, motiu pel qual convé fer reserva prèvia trucant al telèfon 932 853 832 o adquirir-lo per anticipat al BcnShop o des del portal web de Barcelona Turisme.

El preu del bitllet és de 19 euros per als adults i de 10 euros per als nens d’entre 4 i 12 anys.

Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsAltresTMBServeiBus turísticAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Imatge del Barcelona Bus Turístic Nit
Descarrega l’arxiu (76.9 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Parada 959 amb BusPas / Foto:  Ajuntament de Barcelona

En marxa una prova pilot de parades de bus intel·ligents per millorar el servei

Transport
Participants de l'última edició de la Cursa de Bombers/Foto:Web Cursa Bombers

Línies d’autobusos afectades per la Cursa de Bombers de Barcelona 2025

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Jamiroquai al Palau Sant Jordi

Transport
El bus autònom en proves ahir a Montjuïc. /Foto: Eduard (TMB)

TMB prova per primer cop un bus autònom que circularà per Montjuïc durant 10 dies

Transport

Últimes notícies

Imatge
L'estand de TMB al Tomorrow Mobility 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB explica la seva aposta per la mobilitat sostenible en l'edició 2025 del Tomorrow Mobility World Congress

Empresa
Imatge
Inauguració del tram Lesseps - Montbau de la línia 3 / Arxiu Fundació TMB

Fa 40 anys la línia 3 de metro s’allargava de Lesseps a Montbau

Història
Foto de grup amb alguns dels participants / Foto: Miguel Ángel Cuartero

Més de 250 esportistes omplen els túnels del metro a la Cursa Nocturna del Centenari en favor de l’ELA

Empresa
Imatge
Un voluntari del Banc dels Aliments col·laborant amb la recollida del Gran Recapte en un supermercat de Barcelona/ Foto: Banc dels Aliments

#TMBRecomana col·laborar amb el Gran Recapte del Banc dels Aliments

Societat
Third-party content

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons