Header Top menu
TMB ja té presència a Instagram amb el nom de tmb_bcn
TMB estrena perfil oficial a Instagram, la xarxa social fotogràfica més important del món, on milions d'usuaris comparteixen les seves imatges de la vida diària.
Davant de l'evolució de les xarxes socials i amb la intenció d'apropar-se al màxim als seus usuaris, TMB se suma a la comunitat d'Instagram. Des del compte oficial @tmb_bcn retratarà la seva passió pel transport públic, com ja ho estan fent els usuaris que a dia d'avui han penjat alguna de les més de 7.000 fotografies etiquetades amb els hashtags que promou l'empresa a la resta de xarxes socials en què té activitat, #metrobcn i #busbcn.
Precisament per potenciar l'ús d'aquests hashtags i donar ressò als diferents instagramers que els usen, cada setmana se seleccionarà alguna de les instantànies publicades per fer-la aparèixer al perfil corporatiu. Igualment el perfil serà un aparador d'algunes de les novetats i projectes en què participa la companyia i buscarà un paper actiu dels usuaris, amb la dinamització de preguntes setmanals. També es farà un treball de cura de continguts repostejant imatges impactants del transport públic d’altres països.
Quan el perfil compti amb un cert volum de seguidors, s'engegaran concursos de fotografia i s'organitzaran jocs i trobades creatives amb la comunitat d'Instagram per enfortir vincles i treballar la cocreació de contingut, amb la missió de generar valor afegit per als usuaris.
Per gaudir de les fotografies, els amants del transport públic només han d'instal·lar-se l'aplicació d'Instagram de manera totalment gratuïta al seu telèfon intel·ligent o bé dirigir-se a la web www.instagram.com/tmb_bcn.
Compartir el teu Insta Relat té premi
L'obertura d'aquest perfil va de la mà de la propera edició del Concurs de Relats Curts de TMB que s'organitza amb motiu de la diada de Sant Jordi i que enguany s'iniciarà a principis d'abril.
Una de les categories del concurs és l'Insta Relat, en què els usuaris han de penjar a Instagram una fotografia feta al metro o al bus, etiquetada amb el hashtag #RelatsTMB2017, ser seguidor del perfil de TMB i acompanyar la imatge amb un titular que transmeti una història relacionada amb el concurs de forma creativa. Participar-hi tindrà premi. Properament us anirem informant dels detalls de l'edició d'aquest any.
Donar una bona experiència a l’usuari
L'obertura d'aquest perfil s'emmarca dins del pla d'estratègia digital de la companyia, que treballa per oferir als usuaris experiències omnicanal que satisfacin les seves necessitats de la forma més eficient possible.
En aquest sentit, TMB desenvolupa processos de millora contínua en els seus canals digitals, fruit de l'anàlisi del client, de les seves tendències digitals, de la gestió operativa i de la detecció de noves necessitats.
Un exemple recent d'optimització de canals és el llançament del redisseny del web de TMB l'estiu passat, per fer-lo més funcional i més àgil. En l'àmbit d'aplicacions mòbils també es realitzaran accions estratègiques durant l'any en curs.