Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. "Viatjar amb distinció" al transport públic
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.12.2015
Marta Franco

"Viatjar amb distinció" al transport públic

Imatge
"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero
"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero
< >"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero
"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero

L'Espai Mercè Sala acull l'exposició "Viatjar amb distinció" del Museu del Disseny de Barcelona (DHUB), que recull imatges de la col·lecció "Distinció. Un segle de fotografia de moda" que tenen com a escenari el transport públic.

Ha obert les portes la nova mostra que acull l'Espai Mercè Sala, la sala de la Fundació TMB al metro, “Viatjar amb distinció”, una selecció d'imatges de l'exposició "Distinció. Un segle de fotografia de moda”, que es pot veure al Museu del Disseny de Barcelona (DHUB).

Aquesta acció forma part de les activitats paral·leles a l'entorn de l'exposició principal del DHUB, que per primera vegada mostra una part important de la col·lecció de fotografia de moda que el Museu ha creat des del 1902 fins al moment actual sobre aquest gènere, alhora que reflexiona sobre la seva evolució al llarg del temps, així com sobre el vincle entre la singularitat, l'originalitat i la influència que tenen en múltiples aspectes de la nostra vida.

El projecte que es pot veure al Museu conté 464 fotografies de 38 fotògrafs destacats en aquest camp a Catalunya i Espanya: Ramon Batlles, Camisans, Pere Casas Abarca, Compal, Josep Compté, Juan Gyenes, Hortolà, Jafer, Man, Antoni Ollé, Paul M. Pietzch, Josep Sala, Samuel Suñé, Pep Àvila, Antoni Bernad, Juana Biarnés, Alejandro Cabrera, Biel Capllonch, Ferran Casanova, Manel Esclusa, Maria Espeus, José Manuel Ferrater, Enric Galceran, Sergi Jasanada, Virgili Jubero, Oriol Maspons, Esperanza Moya, Bèla Adler & Salvador Fresneda, Xevi Muntané, Manuel Outumuro, Leopoldo Pomés, Sergi Pons, Eugenio Recuenco, Daniel Riera, Carles Roig, César Segarra, Javier Vallhonrat i Txema Yeste.

A l'exposició que es pot veure a l'Espai Mercè Sala s'hi recullen les instantànies d'alguns d'aquests grans noms de la fotografia de moda. Concretament, les que tenen com a escenari principal un mitjà de transport i que, segons els organitzadors, ens suggereixen un viatge real, quotidià, fantasiós i de somni.

La mostra es podrà veure a l'Espai Mercè Sala, situat al passadís de connexió entre els dos vestíbuls de la línia 5 de l'estació de Diagonal, de dilluns a divendres entre les 10 i les 20.30 hores, fins al 22 de gener. L'entrada és gratuïta.

Imatge
Fotografia exposició DHUB a l'Espai Mercè Sala
Darrera modificació
04.03.2022
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsFundacióTMBLlocsEspai Mercè SalaAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
La mostra 'La petita història del metro' es pot veure a l'Espai Mercè Sala / Foto: TMB

"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala

Cultura i Oci
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Obres de construcció de l'estació Liceu / Foto Brangulí (Arxiu Fundació TMB)

100 anys de l’obertura de l’estació de Liceu

Història
Imatge
Treballadors a les obres d'excavació del túnel de la línia Transversal / Foto: Arxiu TMB

La història del metro cobra vida en un emotiu vídeo fet amb intel·ligència artificial

Història
Xavier Flores, conseller delegat de TMB, a la presentació / Foto: Pep Herrero

TMB presenta el primer mecanisme de compra pública d'innovació permanent de l’Estat

Innovació
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Miguel Bosé al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons