Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. "Viatjar amb distinció" al transport públic
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.12.2015
Marta Franco

"Viatjar amb distinció" al transport públic

Imatge
"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero
"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero
< >"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero
"Luz de neón", estilitzada fotografia de José Manuel Ferrater a l'exposició de l'Espai Mercè Sala / Miguel Ángel Cuartero

L'Espai Mercè Sala acull l'exposició "Viatjar amb distinció" del Museu del Disseny de Barcelona (DHUB), que recull imatges de la col·lecció "Distinció. Un segle de fotografia de moda" que tenen com a escenari el transport públic.

Ha obert les portes la nova mostra que acull l'Espai Mercè Sala, la sala de la Fundació TMB al metro, “Viatjar amb distinció”, una selecció d'imatges de l'exposició "Distinció. Un segle de fotografia de moda”, que es pot veure al Museu del Disseny de Barcelona (DHUB).

Aquesta acció forma part de les activitats paral·leles a l'entorn de l'exposició principal del DHUB, que per primera vegada mostra una part important de la col·lecció de fotografia de moda que el Museu ha creat des del 1902 fins al moment actual sobre aquest gènere, alhora que reflexiona sobre la seva evolució al llarg del temps, així com sobre el vincle entre la singularitat, l'originalitat i la influència que tenen en múltiples aspectes de la nostra vida.

El projecte que es pot veure al Museu conté 464 fotografies de 38 fotògrafs destacats en aquest camp a Catalunya i Espanya: Ramon Batlles, Camisans, Pere Casas Abarca, Compal, Josep Compté, Juan Gyenes, Hortolà, Jafer, Man, Antoni Ollé, Paul M. Pietzch, Josep Sala, Samuel Suñé, Pep Àvila, Antoni Bernad, Juana Biarnés, Alejandro Cabrera, Biel Capllonch, Ferran Casanova, Manel Esclusa, Maria Espeus, José Manuel Ferrater, Enric Galceran, Sergi Jasanada, Virgili Jubero, Oriol Maspons, Esperanza Moya, Bèla Adler & Salvador Fresneda, Xevi Muntané, Manuel Outumuro, Leopoldo Pomés, Sergi Pons, Eugenio Recuenco, Daniel Riera, Carles Roig, César Segarra, Javier Vallhonrat i Txema Yeste.

A l'exposició que es pot veure a l'Espai Mercè Sala s'hi recullen les instantànies d'alguns d'aquests grans noms de la fotografia de moda. Concretament, les que tenen com a escenari principal un mitjà de transport i que, segons els organitzadors, ens suggereixen un viatge real, quotidià, fantasiós i de somni.

La mostra es podrà veure a l'Espai Mercè Sala, situat al passadís de connexió entre els dos vestíbuls de la línia 5 de l'estació de Diagonal, de dilluns a divendres entre les 10 i les 20.30 hores, fins al 22 de gener. L'entrada és gratuïta.

Imatge
Fotografia exposició DHUB a l'Espai Mercè Sala
Darrera modificació
04.03.2022
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsFundacióTMBLlocsEspai Mercè SalaAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons