Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. #TMBrecomana deixar entrar la música de L'Auditori a casa teva
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
13.11.2020
Redacció

#TMBrecomana deixar entrar la música de L'Auditori a casa teva

Imatge
L'Auditori Digital costa 1 euro el primer mes per a les subscripcions que es facin fins al 15 de novembre / Imatge: L'Auditori
L'Auditori Digital costa 1 euro el primer mes per a les subscripcions que es facin fins al 15 de novembre / Imatge: L'Auditori
< >L'Auditori Digital costa 1 euro el primer mes per a les subscripcions que es facin fins al 15 de novembre / Imatge: L'Auditori
L'Auditori Digital costa 1 euro el primer mes per a les subscripcions que es facin fins al 15 de novembre / Imatge: L'Auditori

Aprofiteu la promoció d'1€ el primer mes fins al 15 de novembre! Tindreu accés il·limitat a tots els continguts de la plataforma.
 https://t.co/I63WTf0z4B pic.twitter.com/gbaB5HMsg9

— L'Auditori Barcelona (@auditoribcn) October 29, 2020

Les restriccions per la pandèmia han obligat a tancar espais culturals en diferents moments dels darrers mesos. Però la música, la dansa, el teatre i l'art en general no s'aturen. Una nova iniciativa de L'Auditori, L'Auditori Digital, està disposada a omplir la sala de casa nostra de bona música.

La plataforma funciona a l'estil d'altres com Filmin o Netflix, ja que una mensualitat de 7,90 euros permet gaudir de continguts en directe (streaming) i a la carta. Si us hi subscriviu fins al 15 de novembre, pagareu només 1 euro el primer mes.

El portal ofereix els concerts de la temporada (en aquest darrer trimestre, n'hi ha previstos 26), però també actuacions anteriors i els àlbums digitals produïts pel nou segell discogràfic de L'Auditori. Els continguts també inclouen l'àmbit del projecte educatiu de la institució, així com d'altres activitats i actes divulgatius.

L'Auditori Digital neix per complementar els concerts presencials i obrir-se a nous públics i a diferents formes d'apropar-se a la música. Aquí podeu consultar el catàleg disponible. Que comenci la música!

Darrera modificació
13.11.2020
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCultural
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge mural rotonda del transport / Foto: Pep Herrero (TMB)

‘La rotonda dels transports’ de Plaça Catalunya s’ha restaurat pel centenari del metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Zahara va donar-ho tot al concert sorpresa a Universitat L2 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Zahara amenitza els viatges en metro amb un concert a Universitat

Cultura i Oci
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci

Últimes notícies

Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert dels Guns N’ Roses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Erreway al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
La Susana Álvarez (esquerra) i l'Ana Ferrer (dreta), en un moment de l'entrevista en una sala de la seu de TMB a Sagrera / Foto: TMB

Dues empleades de metro, protagonistes al programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio

En xarxa
Third-party content
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB reforçarà les línies de bus V29 i D20 durant l’estiu al tram de les platges

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons