Header Top menu
Rozalén canta en acústic i en exclusiva per als usuaris del JoTMBé
La cantautora va desgranar els variats ritmes del seu nou disc en una vetllada musical molt especial al Convent dels Àngels del Macba.
La comunitat d'usuaris del transport públic de TMB, el JoTMBé, va néixer fa sis anys, i per això ha fet una celebració en gran: una trobada única i interactiva per als seus socis amb la cantant Rozalén en un escenari molt especial.
Ahir al vespre, unes 200 persones, guanyadors de les entrades que se sortejaven entre els membres del club que van participar en la promoció, van quedar fascinats amb la desimboltura, profunditat i senzillesa de la cantautora natural d'Albacete, especialment per la seva veu i la seva música: directes al cor. L'ambient càlid i íntim que ofereix el Convent dels Àngels va ser l'entorn perfecte per acollir la vetllada.
L'artista va presentar temes del seu últim disc, Cuando el río suena... (és el seu tercer treball) i alguns dels seus èxits anteriors en format acústic, en una sessió d'uns 90 minuts de durada conduïda per l'humorista Andreu Casanova. Les cançons del seu tercer disc beuen del folklore i també inclouen ritmes urbans com el drum-and-bass. Al seu costat sobre l'escenari l'acompanyava com sempre la intèrpret de llengua de signes, Beatriz Romero.
A més, la nit va estar carregada de sorpreses, tant per al públic assistent com per a la mateixa Rozalén. En un moment donat, tres membres del grup La Pegatina presents a la sala van sumar-se a l'espectacle. Entre cançó i cançó, els assistents van poder interrogar l'artista sobre la seva carrera i el sentit d'algunes lletres. També van participar en un sorteig en directe via Instagram, els tres guanyadors del qual van tenir l’oportunitat de conèixer-la en persona i endur-se un cartell signat per ella.
L'artista manxega firma pòsters per als guanyadors del concurs d'Instagram / Foto: Pep Herrero (TMB)
El JoTMBé ja supera els 545.000 membres
Des de la seva creació, el novembre del 2011, el club JoTMBé no ha deixat de créixer en avantatges ni de guanyar adeptes, i ara ja supera els 545.000 inscrits. El darrer any s'han fet més de 100 concursos, s'han entregat més de 16.000 premis i s'han enviat 20 milions de correus electrònics amb informacions diverses, fent especial èmfasi en la informació de servei personalitzada segons les preferències de viatge de cada usuari.
L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei i també oferir als integrants de la comunitat ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat.
A post shared by TMB (@tmb_bcn) on