Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Ja Tenim La Data En Què S'anunciaran Els Guanyadors del Concurs de Relats Curts 2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
02.07.2021
Marta Espinosa

Ja tenim la data en què s'anunciaran els guanyadors del Concurs de Relats Curts 2021

Imatge
Imatge promocional de la 15a edició de Relats Curts / Foto: TMB
Imatge promocional de la 15a edició de Relats Curts / Foto: TMB
< >Imatge promocional de la 15a edició de Relats Curts / Foto: TMB
Imatge promocional de la 15a edició de Relats Curts / Foto: TMB

Enguany, seguint l'èxit de la passada edició, l'acte d'entrega de premis del certamen serà virtual i tindrà lloc el 8 de juliol a les 6 de la tarda. Es podrà veure per internet a través del web oficial del concurs.

El 15è Concurs de Relats Curts de TMB arriba a la fase final amb l'acte d'entrega de premis. Enguany, com l'any passat a causa de la situació sanitària, serà virtual. La festa s'emetrà per internet el proper dijous, 8 de juliol, a les 18.00 hores. Es podrà veure a relatscurts.tmb.cat i posteriorment es podrà recuperar al canal de YouTube de TMB. 

L'acte serà presentat per la periodista i guionista Anna Guitart, i tindrà convidats que lliuraran els diferents premis. Des de TMB hi intervindran la presidenta, Rosa Alarcón; el conseller delegat, Gerardo Lertxundi; el director de comunicació i relacions institucionals, Santiago Torres, i la directora de serveis i transports turístics, Montse Pérez. A més, diverses personalitats del món editorial i cultural hi seran presents, com ara l'editor i fundador de Plataforma Editorial, Jordi Nadal, i el director de l'Escola d’Escriptura de l'Ateneu Barcelonès, Jordi Muñoz.

Coneixerem els guanyadors (primer i segon premi) de les cinc categories de la present edició: Relat Lliure, Conte Infantil, TuitRelat, InstaRelat i ÀudioRelat. Tambés es donaran a conèixer els premiats de la categoria interna d'empleats de TMB. Tots els relats finalistes de les diverses categories es poden llegir i rellegir al web oficial del concurs.

Enguany, la 15a edició del Concurs de Relats Curts de TMB ha rebut un total de 617 relats. Per categoria, les xifres han estat les següents: 424 relats lliures, 52 tuitrelats, 77 instarelats, 30 contes infantils i 19 audiorelats. El web del concurs ha rebut 25.350 visites i s’han registrat més de 4.488 votacions.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesComunicacióCulturalParticipacióUsuarisAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • De contes guanyadors del Concurs de Relats Curts de TMB a musical de Dagoll Dagom

  • Les històries finalistes que opten a guanyar el 15è Concurs de Relats Curts són...

  • Comença el 15è Concurs de Relats Curts de TMB amb motiu de la diada de Sant Jordi

Contingut relacionat

Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Imatge
La cantant Mala Rodríguez en plena actuació al metro de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La cantant Mala Rodríguez desperta passions al metro de Barcelona

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons