Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB Dóna Dos Minibusos a Entitats D'atenció a Discapacitats Físics D'ECOM
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
08.08.2011
Premsa TMB

TMB dóna dos minibusos a entitats d'atenció a discapacitats físics d'ECOM

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha entregat avui un minibús a la Fundació Nexe i un altre a l’associació UNES Sant Feliu, dues entitats d’atenció a discapacitats físics integrades a ECOM, una federació que aglutina més de 170 associacions de persones amb discapacitat física de tot Espanya.

Els dos vehicles, de 7 metres de longitud i equipats amb plataforma elevadora per a l’accés de cadires de rodes, havien estat retirats recentment de la flota activa i tenen encara una vida útil estimada de 10 a 15 anys. L’ONG Conductors Solidaris de Catalunya s’encarregarà ara d’adequar l’interior dels minibusos a les necessitats de les entitats receptores, perquè puguin transportar més cadires de rodes.

Nexe és una entitat sense ànim de lucre fundada el 1991 a Barcelona, que té com a objectiu oferir una atenció global i interdisciplinària als nens i nenes que presenten algun trastorn de desenvolupament, així com a les seves famílies. Per la seva banda, UNES és una associació esportiva especialitzada en el bàsquet en cadira de rodes que disposa des de fa 26 anys, d’una escola d’iniciació i tecnificació d’aquest esport adaptat.

La donació s’ha fet dins del programa de cessió d’actius en desús del pla director de cooperació i solidaritat de TMB. L’any 2009, dins d’aquest programa es van adjudicar a municipis de diversos països i entitats sense ànim de lucre un total de cent vehicles, a banda de material informàtic i d’altre tipus, per valor de 712.000 euros.

  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (631.07 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci
Cartell de La Nit dels Museus 2026 / Imatge: web oficial

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2026 i se suma obrint l’Espai Mercè Sala a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
La nova exposició "Naturalment Metropolitans" a l'Espai Mercè Sala / Foto: AMB

L’Espai Mercè Sala acull l’exposició “Naturalment Metropolitans”, una mirada al valor ambiental i social de la xarxa de parcs de l’AMB

Cultura i Oci
Imatge
Visual de la campanya del festival Subtravelling 2026 / Foto: TMB

Arrenca la 16a edició del Subtravelling, el festival de curtmetratges de TMB

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona

Afectacions a les línies d'autobús per la Festa de la Bici i la Bicicletada Barcelona 2026

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per a l’esdeveniment ‘3Cat en Viu’ a l’Anella Olímpica de Montjuïc

Transport
La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat
La Sagrada Família al Barcelona Night Tour. /Foto: TMB

TMB reforça la seva xarxa de transport públic per facilitar la mobilitat durant la visita del Papa Lleó XIV a Barcelona

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons