Header Top menu
Els Punts TMB d'informació i atenció al ciutadà renoven la certificació de qualitat ISO 9001
Els Punts TMB d'informació i atenció al ciutadà han aconseguit renovar la certificació de qualitat ISO 9001:2008 amb un resultat excel·lent, segons l'auditoria que ha practicat Applus. L'informe dels auditors destaca sobretot els coneixements i la capacitat del personal i les millores contínues aplicades en el sistema de qualitat, així com l'elevada valoració que en fan els usuaris, amb puntuacions de 8 i fins i tot 9 sobre 10, en els estudis periòdics d'opinió.
Els Punts TMB d'informació i atenció al ciutadà compten amb la certificació de qualitat 9001 des de l'any 2000. Altres instal·lacions i serveis de TMB amb la mateixa certificació de qualitat són el Centre de Control de Metro, les gerències de les línies 2, 3 i 11, els tallers de Vilapicina i la Sagrera, el Centre de Regulació i Operacions d'Autobusos, els centres operatius de negoci (cotxeres) de Ponent i Horta, el departament de Formació i el Centre de Suport Tecnològic. A més, els CON de Ponent i Horta i la Gerència de la línia 3 de metro estan acreditats amb la certificació UNE 13816 per al transport de viatgers, i el telefèric de Montjuïc compta amb la 170001 de gestió de l'accessibilitat.
Cinc oficines a disposició del públic
Actualment hi ha a disposició dels ciutadans cinc Punts TMB d'informació i atenció distribuïts per la xarxa de metro: a Universitat (línies 1 i 2), Sants Estació (vestíbul d'Adif, al costat de l'accés de la línia 5), Sagrada Família (línies 2 i 5), Diagonal (línies 3 i 5) i La Sagrera (línies 1, 5 i 9/10).
Les oficines dels Punts TMB estan pensades per donar resposta a les necessitats que els ciutadans de Barcelona i la seva àrea metropolitana puguin tenir en relació amb els serveis de transport que presta la companyia. S'hi pot rebre informació de les característiques del servei de metro i de bus (trajectes, horaris, alteracions del servei, títols de transport, etc), comprar targetes i abonaments, aconseguir guies i plànols, presentar queixes i suggeriments, informar-se sobre objectes perduts a les xarxes de metro i bus, i fer gestions en relació amb infraccions del reglament.