Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Afectacions a les línies de busos per diferents esdeveniments durant el cap de setmana
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.01.2013
Premsa TMB

Afectacions a les línies de busos per diferents esdeveniments durant el cap de setmana

Amb motiu de diversos esdeveniments previstos per aquest cap de setmana al barri de Sant Antoni de Barcelona, algunes línies d’autobús poden tenir afectacions pel que fa a recorregut i horari. Per aquesta raó, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del metro en els desplaçaments a la zona delimitada per la Gran Via, l’avinguda Paral·lel i la roda de Sant Antoni, especialment dissabte i diumenge al matí.

Dissabte 19 de gener: Cavalcada dels Tres Tombs de Sant Antoni

Amb motiu de la Cavalcada dels Tres Tombs al barri de Sant Antoni, diverses línies d’autobús circularan limitades o desviades entre les 9.30 i les 13.00 hores, aproximadament. Per aquesta raó, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana la utilització del metro durant aquestes hores i en els desplaçaments a l’entorn dels carrers per on transcorrerà la desfilada.

La Cavalcada dels Tres Tombs sortirà a les 10.30 del carrer Calàbria i afectarà el trànsit de superfície per on es desenvolupi: carrers Floridablanca, Comte Borrell, ronda Sant Pau, carrer Comte d’Urgell, ronda Sant Antoni, plaça Universitat, carrer Pelai, La Rambla, carrer Ferran i finalitzarà a la plaça Sant Jaume. El pas de la desfilada afectarà 15 línies d’autobús de TMB: 13, 14, 20, 24, 37, 39, 41, 51, 55, 59, 64, 91, 120, 121  i  141.

Diumenge 20 de gener: 35a Cursa popular del barri de Sant Antoni

La Cursa atlètica popular del barri de Sant Antoni sortirà del carrer Floridablanca a les 9.30 del matí i afectarà tot el trànsit de superfície per on es desenvolupi la prova entre les 8.00 i les 12.00 hores aproximadament. El recorregut, de 10 quilòmetres, seguirà pels carrers Casanova, Sepúlveda, Llançà, Gran Via, Balmes, rda. Universitat, rda. Sant Antoni, Villarroel, Tamarit, Calàbria, av. Paral·lel i Entença per retornar al punt de partida, al carrer Floridablanca. Els desviaments afectaran 23 línies de bus de TMB:  D20, H12, 9, 13, 14, 20, 21, 24, 27, 36, 37, 41, 50, 54, 55, 59, 62, 64, 66, 67, 68, 109 i 141.

  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El minibús Mercedes - Sprinter participant en la desfilada de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025  / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un minibús històric de TMB, present al festival Grec 2025

Cultura i Oci
Imatge
La mostra 'La petita història del metro' es pot veure a l'Espai Mercè Sala / Foto: TMB

"La petita història del metro" torna a exhibir-se a l'Espai Mercè Sala

Cultura i Oci
Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

L’AMBici amplia el seu horari fins a les 2 de la matinada a partir de l’1 d’agost

Empresa
Imatge
Visita de portes obertes als simuladors del metro.

300 persones visiten els simuladors de TMB per "conduir" el metro per un dia

Empresa
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Santana al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la proposta ARS GRÀCIA

Una instal·lació interactiva sonora i visual millorarà l’experiència de viatge al passadís del metro de Passeig de Gràcia

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons