Autor
Redacció

L’última fase de la nova xarxa de bus mobilitza més informadors que mai a peu de parada

S’intensifica a Barcelona la campanya per explicar els detalls de les cinc noves línies d'altes prestacions que s’implantaran el 26 de novembre.

TMB i l’Ajuntament de Barcelona estan fent la campanya de comunicació per explicar els detalls del desplegament de les últimes cinc línies de la nova xarxa de bus (H2, V1, V19, V23 i V25) i els diversos canvis associats, amb els quals el proper 26 de novembre culminarà la reestructuració del servei de bus a Barcelona.

Per donar la màxima informació a la ciutadania, la campanya inclou la presència del nombre més alt d'informadors a peu de parada de totes les fases desenvolupades fins ara. En aquest sentit, a partir d'avui, 19 de novembre, fins a 238 informadors, comptant els empleats de TMB en situació de jubilació parcial, més deu coordinadors, estan distribuïts als autobusos, parades i intercanviadors, a més de casals de gent gran, hospitals de la zona d’influència i zones escolars.

Formació específica

Tots han estat formats especialment per posar a l'abast dels barcelonins els avantatges de la nova xarxa de bus i contestar preguntes sobre els recorreguts de les línies d'altes prestacions, les línies convencionals que se substitueixen i els canvis que hi haurà en algunes altres línies de la nova xarxa i convencionals. 

Els dies 26 i 27 de novembre, els dos primers dies d’implementació de la darrera fase, reforçaran el seu dispositiu per garantir la millor cobertura informativa. També es donarà una especial rellevància als intercanviadors, on s’assegurarà que sempre hi hagi presència d’aquests professionals per atendre els usuaris.

Campanya amb fullets i simulador

La campanya general de comunicació va començar el 12 de novembre i inclou fullets informatius, tant genèrics com detallats per territoris, cartelleria, les webs de l’Ajuntament i TMB, els butlletins informatius de l’Ajuntament i el JoTMBé , a més de suports publicitaris offline i online.

Enguany, i com a novetat, també es compta amb un simulador de rutes accessible via PC, tauleta i mòbil amb l’eina “Vull anar” perquè la ciutadania pugui conèixer els futurs recorreguts abans de la seva implantació.

A banda, s’ha fet un reforç dels equips d’atenció ciutadana a través del servei telefònic 010 i el call center de TMB, a més de mitjans digitals.

Imatge
Fullet utilitzat en la campanya de la nova xarxa de bus / Foto: Ajuntament de Barcelona

Un passatger demana informació sobre la nova xarxa de bus / Foto: Ajuntament de Barcelona

Darrera modificació
dimarts, novembre 20, 2018 - 14:00
Tema

Source URL: https://noticies.tmb.cat/transport/lultima-fase-de-nova-xarxa-de-bus-mobilitza-mes-informadors-que-mai-peu-de-parada