Aquesta setmana s'ha dut a terme a Barcelona la trobada del Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG), una associació que reuneix operadors d'autobusos urbans de tot el món per compartir experiències i bones pràctiques de servei.
Durant 3 dies (del 19 al 21 de novembre), els representants dels diferents operadors han debatut sobre aspectes com el servei i les noves tecnologies. A banda, i com a cloenda de les jornades, s'ha fet una visita de grup a les instal·lacions del Telefèric de Montjuïc.
Per part de TMB han participat el conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de serveis centrals de la xarxa de bus, Josep Mensión; i el director de relacions internacionals, Michael Pellot.