Els tallers de Santa Eulàlia, la subcentral elèctrica de Mercat Nou, l'escala de cargol d'Urquinaona, la sala de simuladors i el Centre de Control de Metro han rebut les primeres visites de la ciutadania
El passat dissabte 13 de setembre van posar-se en marxa les visites corresponents al programa "Obrim el metro". Aquesta iniciativa, engegada amb motiu de la celebració del Centenari de la xarxa de Metro, permet a la ciutadania visitar espais del suburbà que normalment estan fora de l'abast del gran públic, i que només són accessibles als i les professionals de TMB.
D'aquesta manera, fins a 5 instal·lacions van obrir les portes per rebre els primers visitants: els tallers de Santa Eulàlia, la subcentral elèctrica de Mercat Nou, l'escala de cargol d'Urquinaona, la sala de simuladors de conducció i el Centre de Control de Metro. Les visites s'estendran als caps de setmana del 20 i 21 de setembre, i del 4/5 i 25/26 d'octubre. El cap de setmana del 4/5 d'octubre, a més, s'afegeix a aquesta iniciativa l'estació de "Gaudí", tancada al públic des de la seva construcció el 1968.