Autor
Redacció

La marca Hola Barcelona aterra a les xarxes socials més 'trendy' del moment

Des de fa unes setmanes, la plataforma de serveis de mobilitat per a turistes i visitants Hola Barcelona ja té presència activa a les comunitats de Facebook, Instagram i Youtube, on ofereix continguts molt visuals i dinàmics per acompanyar l'experiència de viatge mentre es visita la ciutat.

Les comunitats de Facebook, Instagram i Youtube sumen a partir d'ara un nou perfil oficial de la marca Hola Barcelona, la plataforma que integra els diferents serveis de mobilitat  per a turistes i visitants.

Sota el nom d’HolaBarcelona.travelsolution, el compte oficial promou i dona a conèixer els productes turístics entre el públic no resident. A més, els seguidors hi poden trobar contingut inspiracional, per connectar emocionalment en les primeres fases de preparació del viatge i contingut pràctic de descobriment de Barcelona i les ciutats més pintoresques de Catalunya, per conèixer més a fons el territori que els acollirà mentre duri la seva estada.

Viure i compartir l'experiència Barcelona

El contingut generat per l'usuari també té un pes molt important en aquests canals. Els perfils comparteixen les millors fotos dels viatgers durant la seva experiència al Barcelona Bus Turístic, Telefèric de Montjuïc i Catalunya Bus Turístic, així com també les millors imatges de la ciutat. Precisament per fomentar la participació s'organitzen concursos a Instagram i a Facebook amb premis vinculats a la mobilitat turística.

Tant a Facebook com a Instagram s’hi publica informació útil sobre els punts d’interès de Barcelona, en què destaquen dades originals i curiositats que no s’acostumen a trobar en les guies turístiques. Totes aquestes publicacions van acompanyades de les etiquetes #HolaBarcelona i #LoveBarcelona.

Els continguts classificats amb els hashtags #LiveBarcelona i #LiveLikealocal expliquen els costums dels barcelonins i els secrets que amaga la ciutat, i en un segon nivell també es publiquen activitats d'agenda i grans esdeveniments que tenen lloc a la ciutat, com molt recentment les Festes de la Mercè.

Finalment, també té un espai el contingut classificat amb l'etiqueta #GetAroundBarcelona, que recull alguns dels llocs especials que ofereix Catalunya més enllà de Barcelona, com ara Girona, Figueres, la Costa Brava, la muntanya de Montserrat o el paisatge del Pirineu català i on arriben les diferents rutes del Catalunya Bus Turístic, que també forma part de l'oferta de transport d'oci de TMB.

Contingut dinàmic i molt visual

Els vídeos tenen molt de protagonisme en aquests perfils. Fins ara s’ha publicat una sèrie d'audiovisuals sobre alguns atractius turístics com ara el Camp Nou Experience, el modernisme i el Park Güell, els encants del Gòtic i les platges de Barcelona, així com els transports d’oci més singulars que integra l’Hola Barcelona com el Telefèric o el Barcelona Bus Turístic.

 

Darrera modificació
dimecres, maig 22, 2019 - 16:35
Tema

Source URL: https://noticies.tmb.cat/empresa/marca-hola-barcelona-aterra-xarxes-socials-mes-trendy-moment