Autor
Toni Bravo

El JoTMBé s'integra al web i a l'app de TMB i guanya funcionalitat i serveis

A partir del 9 d'octubre, els usuaris del JoTMBé podran gaudir d'una navegació més intuïtiva, amigable i amb més prestacions, gràcies a la integració en el web de la companyia i a nous serveis com la geolocalització. 

El programa JoTMBé, que sorteja entrades i fa descomptes directes d'experiències culturals i d'oci, inicia una nova etapa integrant-se al web de TMB i a l'aplicació per a mòbils (app) de l'empresa.

Amb una sola autenticació, i sense introduir les credencials si ja té perfils a Facebook o Google, l'usuari podrà planificar millor el seu temps i itineraris gràcies al servei de geolocalització aplicat al web tmb.cat i l'app: podrà gestionar aquells llocs, trajectes, cerques i alertes que més li interessen al seu voltant, així com les línies, parades, temps d'espera del bus o estacions, sigui on sigui.

L'accés al JoTMBé en tots dos canals és molt més fàcil, ràpid i intuïtiu utilitzant les xarxes socials preferides.

Línies favorites

El nou web ofereix als usuaris una gestió més eficaç de les seves preferències, com posar a la pantalla d'inici  els accessos directes a línies i parades favorites que interessen als usuaris, les cerques d'itineraris i temps de pas o l'estat del servei de les línies que hagi marcat com a favorites.

La nova app de TMB, disponible tant per a Android com per a iOS, permet a l'usuari cercar itineraris i transport públic que tingui al seu voltant i tenint en compte el servei segons la franja horària del dia o de la nit. A més, permet saber el temps d'espera del bus o consultar els horaris, recorreguts, mapes i alteracions dels desplaçaments que l'usuari fa habitualment.

També podran guardar les preferències de transport dels llocs i itineraris que més els interessin accedint-hi de forma ràpida des de la pantalla d'inici amb accessos directes o mitjançant els widgets del mòbil.

La informació més útil a la butxaca

Les noves aplicacions digitals de TMB ajuden a millorar l'experiència de viatge dels seus usuaris gràcies al fet que ofereixen una informació acurada de la situació del transport públic al seu voltant i que més els interessa, siguin on siguin.

Aquestes funcionalitats ajuden els ciutadans a planificar millor els seus itineraris i fer una gestió més òptima dels seus trajectes, però sobretot, del seu temps i del que passa al transport públic a cada instant.

Darrera modificació
dilluns, octubre 9, 2017 - 12:06
Tema

Source URL: https://noticies.tmb.cat/innovacio/jotmbe-sintegra-web-lapp-de-tmb-guanya-funcionalitat-serveis