21.07.2016
Autor
Premsa TMB

Sense servei de metro a les línies 9 Nord, 9 Sud i 10, a causa d'una incidència tècnica

Subtítol

Des de primera hora del matí hi ha autobusos especials per substituir els tres recorreguts

El servei de metro a les línies 9 Nord (La Sagrera - Can Zam), 9 Sud (Aeroport T1 - Zona Universitària) i 10 (La Sagrera - Gorg) no ha pogut començar aquest matí a les 5 com cada dia, a causa d’una incidència tècnica que afecta les comunicacions de telefonia i ràdio interna d’aquestes tres línies automàtiques i que fa que no funcionin ni la megafonia ni els intèrfons dels trens. Aquestes transmissions permanents són necessàries per a la circulació segura dels trens i la comunicació entre els empleats.

Mentre el personal tècnic de Metro treballa en la resolució de la incidència, des de les 5 h els trajectes de les línies 9 Nord, 9 Sud i 10 els realitzen serveis especials d’autobús. Segons els desplaçaments també poden ser recomanables altres línies de metro o altres xarxes ferroviàries del sistema integrat, així com els autobusos regulars.

La incidència s'està comunicant als usuaris mitjançant megafonia, indicadors lluminosos, empleats situats a les estacions, el web de TMB, el Centre d’Informació TransMet i xarxes socials.

Darrera modificació
14.08.2020
Tema

Source URL: https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa/sense-servei-de-metro-linies-9-nord-9-sud-10-causa-duna-incidencia-tecnica