Autor
Marta Espinosa

El Subtravelling escalfa motors amb l'estrena de la campanya i la crida a la participació

Ja ho tenim tot a punt per a la 12a edició del Subtravelling International Short Film Fest Barcelona - Seoul, que començarà el 13 de setembre. Ara els usuaris poden començar a planificar les seves creacions i demanar el permís de rodatge a les instal·lacions de TMB.

El proper 13 de setembre es posarà en marxa la dotzena edició del Subtravelling International Short Film Fest Barcelona - Seoul, el festival internacional de curtmetratges al metro que organitza la Fundació TMB, emmarcat dins del projecte cultural de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Enguany, l'original campanya de publicitat que dona el tret de sortida al festival ret homenatge a grans clàssics del cinema com el film E.T., l'extraterrestre, dirigit per Steven Spielberg, i El resplandor, de Stanley Kubrick, però recreats en un ambient més urbà, com el metro i els busos de la capital catalana. 

Així s'anuncia la primera fase del Subtravelling. S’inicia amb la crida a la participació en la categoria per a creadors Roda a TMB, és a dir, el concurs de creació ràpida amb convocatòria pública en què poden participar els usuaris de transport públic que presentin un curtmetratge rodat a les instal·lacions de TMB. Al web del festival ja es pot sol·licitar el permís de rodatge necessari per gravar a les instal·lacions de TMB i convertir el metro, el bus, el Funicular de Montjuïc, el Telefèric de Montjuïc o el Barcelona Bus Turístic en un escenari de pel·lícula.

Com a novetat, en aquesta dotzena edició s'estrenarà un concurs a la plataforma Reels d'Instagram que es posarà en marxa el 4 d'octubre. Entre els premis per als guanyadors hi haurà un viatge a Seül, smartphones, invitacions per al festival de Sitges, una tauleta tàctil, un any de cinema gratis i entrades de cinema, entre molts d'altres. Anima't i comença a gravar el teu curtmetratge!

Darrera modificació
dilluns, agost 14, 2023 - 13:28

Source URL: https://noticies.tmb.cat/cultura-oci/subtravelling-escalfa-motors-amb-lestrena-de-campanya-crida-participacio