TMB ha posat una marxa per segon any consecutiu la campanya Tria la teva causa;, emmarcada dins del Pla Director de Cooperació i Solidaritat, i que va néixer amb la intenció que fossin els treballadors de l'empresa els que decidissin quina havia de ser l'acció social en què la companyia havia de participar. Per a l'any 2012, la causa triada ha estat la lluita contra la fam i la pobresa.
TMB, juntament amb El Banc dels Aliments, la Creu Roja, Càritas i Fundació Alícia, ha iniciat la segona edició del projecte solidari escollit pels treballadors de l'empresa Tria la teva Causa, aquest any sota el lema Mou-te contra la fam i la pobresa.
Les accions es distribuiran durant el darrer trimestre de l'any i tenen com a objectiu sensibilitzar i conscienciar sobre la problemàtica de la pobresa i la fam al nostre entorn més immediat. En aquest sentit, s'ha pogut comptar amb la col·laboració desinteressada de Ferran Adrià com a imatge principal de la campanya, juntament amb alguns treballadors de TMB.
El Pla de Comunicació de TMB Tria la teva causa 2011 ha guanyat els IV premis de Gabinet de Comunicació del Col·legi de Periodistes de Catalunya, que ha destacat la feina feta pels periodistes de fonts de la companyia durant els darrers anys.
D'altra banda, també destacar que Mou-te contra el càncer, l'acció resultant del Tria la teva causa 2011, va suposar la recaptació de gairebé 9.000 € que van ser donats en nom dels treballadors de TMB a les 14 entitats que hi van participar.