06.04.2016
Redacció
Retornen una cartera amb 7.600 euros trobada a l’estació d’Arc de Triomf
Una persona es va trobar dilluns a la nit a l'estació d'Arc de Triomf del metro una cartera amb 7.600 euros i la va lliurar a l'agent de l'estació. Ahir els Mossos d'Esquadra la van retornar a la seva propietària.
Tornaríeu una cartera perduda amb 7600€? Un ciutadà ho va fer i la propietària vol agrair-li https://t.co/tesXi03aufhttps://t.co/Q03360uf8u
— BTVNOTíCIES (@btvnoticies) 6 d’abril de 2016
Vist a la xarxa:
Una persona es va trobar dilluns a la nit a l'estació d'Arc de Triomf del metro una cartera amb 7.600 euros i la va lliurar a l'agent de l'estació, que va donar l'avís al Centre de Control. La Unitat de Seguretat i Protecció Civil se'n va fer càrrec i ahir els Mossos d'Esquadra la van retornar a la seva propietària.
Darrera modificació:
06.04.2016
Tema:
- Conceptes: Atenció al client|Curiositats|Institucions: Generalitat|TMB|Llocs: Arc de Triomf|Servei: L1|Metro|Anys: 2016